השירותים שלנו

חפש עורך דין שממקד את הנוהג שלו בסוג השאלה המשפטית שלך, או מישהו שמפרט זאת כסוג של חוק שהם נוהגים באופן קבוע. בלשכת עורכי הדין המקומית שלך עשויה להיות תוכנית הפניות.

פינוי דייר שמסרב להתפנות

אנו מבצעים פעולות רבות עבור לשכות ההוצאה לפועל בכל רחבי הארץ של פינוי שוכרים אשר אינם משלמים דמי שכירות.

לאור הניסיון הרב אשר נמצא ברשותנו, אנו מסוגלים להתחיל את פעולת הפינוי מרגע ביצוע הודעת הפינוי לחייב ועד לקבלת הנכס כשהוא נקי מכל חפץ ואדם. לכל אורך הדרך אנו פועלים בתיאום עם משטרת ישראל.

פינוי דיירים ועסקים מכל אדם וחפץ עד קבלת המפתח

חברת הנקודה שירותי גבייה בע"מ מעסיקה בעלי תפקיד המאושרים על ידי משרד המשפטים והמוגדרים בחוק כ"בעל תפקיד" בתחום ההוצאה לפועל. הם רשאים לבצע הליכים של פינוי דייר או מחזיק בנכס הכוללים התגברות על כל מכשול וכן רשאים להיעזר בכל גורם מסייע לרבות משטרת ישראל.

בפנייתכם לחברת הנקודה שירותי גבייה בע"מ אתם מגיעים לחברה וותיקה ומקצועית בתחום הפינויים, המבצעת בהצלחה פינויים קשים ומורכבים על בסיס יום יומי. תוצאות הפינוי הסופיות כוללות החזרת הנכס לידי הזוכה כשהוא נקי מכל אדם וחפץ.

עבור הצלחת הפינוי כנגד חייבים, סרבנים, פולשים ובעלי עסקים, אנו נמצאים בקשר ישיר ורציף עם לשכות ההוצאה לפועל ועם משטרת ישראל. יתר על כן, אנו מלווים את ההליך מתחילתו ועד לקבלת מפתח הדירה או העסק, זאת כאשר לאורך כל הדרך אנו מעדכנים בהתקדמותו.

אנו מגיעים לנכס לפני ביצוע הפינוי על מנת לפגוש את החייב ולהבהיר לו את משמעות צו הפינוי. אנו מבהירים לחייב כי הימצאותו במקום הגיעה לסיומה ולכן עדיף לו לעזוב בהסכמה את הנכס, שאם לא כן, יבוצע פינוי ויחולו עליו הוצאות כספיות גבוהות ביותר. הליך זה מתבצע במטרה לנסות לבצע את הפינוי בהסכמה לפני המועד המתוכנן וכן במטרה לחסוך בהוצאות כספיות ובעוגמת נפש.

בהגעתנו ליום הפינוי, אנו נהיה ערוכים בצורה המקצועית ביותר להוצאת הדייר החייב מהנכס ובמידת הצורך נכלול התערבות של גורמים מסייעים כגון: משטרת ישראל, שירותי הובלה, מנעולן, מחלקת רווחה, שירותי אחסנה ובמידת הנדרש גם צוות רפואי ולוכד כלבים.

בסיום הפעולה אנו נדאג שהמקום יהיה נקי מכל אדם וחפץ ואתם תהיו המחזיקים בנכס על פי חוק.

אנו בעלי ניסיון בביצוע פינויים מורכבים וקשים וכן אנו פועלים בהצלחה רבה בכל הארץ.

בין לקוחותינו נמצאים: עורכי דין, לשכות הוצאה לפועל, כונסי נכסים, בעלי נכסים פרטיים ובנקים. זאת ועוד, שירותנו ניתנים גם למדינת ישראל – המרכז לגביית קנסות והרשות לאכיפה והגביה, מנהל מקרקעי ישראל, עיריות ועוד.

נשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ מקצועי ובכל שאלה על מנת לעזור לכם להשיב את הנכס לרשותכם.

ההצלחה שלנו זה להשיב את הנכס לרשותכם

שינוי גודל גופנים
FB